Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
31.07.2008 16:31 - В София всичко е спокойно
Автор: slavuncho Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1580 Коментари: 12 Гласове:
0



Бях 3 – 4 дни из Родопите. Красота, тишина и спокойствие. На 200 км. от София. Умишлено не си взех лаптопа, не четох вестници, не гледах телевизия. Взех само мобилния, който знаят най-близките ми – за всеки случай... Ще вземат да дойдат наш’те на власт пък аз да не знам. Може да им трябва я министър, я нещо по-така, а не могат да ме намерят! Мъка... За тях! На мен к’во ми е – хубави хора, хубава природа, хубава трапеза! А на министъра само трапезата му остава – лошооо... Но, да не се отплесвам. Та така в Родопа – всеки си гледа грижите с работата, със стопанството, с къщата... Не чух някой да споменава за политика, за Европа, за вотове, за европари и какво ли не още. Не ги интересуват . Работят през деня. Вечер сядат на мохабет, хапват пийват, пеят и не се занимават с простотии... Само някой, ако не ме познава, като разбере, че съм от София леко се подхилва и пита: Е, сега, какво има там, по София?. И отговор не чака – знае, че няма нищо. София е през девет планини след десетата, на дъното на морето. Пита ей така – от добро възпитание... Върнах на 11 км. от София. Ако не отворя лаптопа, ако изключа всичките телефонии и телевизори, радиа и т.н., пак така: красота, тишина и спокойствие. Но удържа ли сърце мъжко, глупашко! Грабвам всичките комуникационни средства, включвам се в нета и... Костов ме зове на бунт, пардон – на бойкот! Б.Б. ме плаши с Кремиковци, Доган бил притеснен, често споменават Бончев и Бончева, някакъв Д. Стоянов го били били... Световните драми отделно – чак до пришката на дупенцето на детенцето на Джоли... Красота, тишина, спокойствие... къде сте?! Но пък сега комуникирам, сърфирам, телевизионирам, коментирам, стресирам се, идиотизирам се... Но, ако дойдат наш’те за десет минути идва служебната кола да ме вземе... И само кучето ме гледа с големи, добри, кафяви очи, от които струи печал и съжаление! Куче...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kuracpalac - Апропо...
31.07.2008 16:48
..."когато наш’те дойдоха на власт, осъзнах че наш’те не съществуват" - казаха няколко мои приятели от различни (балкански) страни. ;-)

Поздрав за Теб
цитирай
2. valsodar - Хахахаха , а добре дошъл в блатото !
31.07.2008 17:08
Браво за почивката !
Дошъл си таман навреме, чакаме да гръмне Кремиковци покрай спирането на газта от страна на Булгаргаз !
Кмета вече е разпратил кървавите си писма до районните кметства , а Бареков утре сутринта ще ни изненада с "Имаме-е-е Новина-а-а-а ... туп ! " :)))
цитирай
3. gothic - И аз бях така на Балчик, ама вече н...
31.07.2008 17:21
И аз бях така на Балчик, ама вече нямааааааа!
цитирай
4. slavuncho - @kuracpalac
31.07.2008 17:35
Абе, прав си! Ама ще ме обвинят в солипсизъм и липса на гражданска позиция :)
Поздрави!
цитирай
5. slavuncho - @valsodar
31.07.2008 17:41
Честно да ти кажа, най-сериозно се замислям да се махна и от Банкя, която е на ръба на блатото :)
Ще се затрия я в Родопа, я по трънските балкани - не им разбирам диалекта и така ще е още по-добре! Така ми е писнало... Не'ам нерви!
цитирай
6. kalbotobg - ..a
31.07.2008 17:41
А сега затвори очи и си представи планината :) ...
цитирай
7. slavuncho - @gothic
31.07.2008 17:47
Там май още се живее - не е като филиал на Младост 4 или Дружба 2 :)
цитирай
8. slavuncho - @krotalka
31.07.2008 18:03
Ех, трябва да си затворя очите, да си запуша ушите и носа и ще си представя планината и... ще звънне GSM-а, ще изквака лаптопа, от новините ще загърми и затрещи...
Нема отърване.
цитирай
9. gothic - Добро е. . . а нагоре, по Шабла и ду...
31.07.2008 18:54
Добро е...а нагоре, по Шабла и дуранкулак е още по-добро. Онзи ден, в постинга сложих една снимка от плажа на Шабленската тузла. Красота....
цитирай
10. slavuncho - @gothic
31.07.2008 19:37
Сватовете са от Дуранкулак.
Чакам да ме поканят ;)
цитирай
11. tota - Добре дошъл, но
01.08.2008 06:20
само връщане към природата май има смисъл...другото е ...то се знае освен ежедневие ... Благодаря за божествената родопска песен! Приятен ден!
цитирай
12. slavuncho - @tota
01.08.2008 09:20
Приятен и на теб!
Знаеш, че има хипотеза, която твърди, че когато сме се отделили от природата и сме започнали да се развиваме като техническа/технологическа цивилизация, тогава сме загубили човешкото в себе си и някои доста интересни умения :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: slavuncho
Категория: Лични дневници
Прочетен: 200597
Постинги: 73
Коментари: 735
Гласове: 4041
Архив