Постинг
08.07.2008 20:33 -
За простотиите в международните отношения
Утре ще ни дари с присъствието си външния министър на САЩ. Защо идва – не питам! Кой ще ми каже?! Въпросът е защо идва така? Защо са тези салтанати и мурафети? Не може ли да дойде като нормален и интелигентен човек – какъвто твърдят че е, да си свърши работата и да си отиде?
Е, не може!
Официалното обяснение е световния тероризъм – най-новата многопластова ароматизирана тоалетна хартия за всеки, комуто е изгодно да я ползва. Нима някой се заблуждава, че ако имаше и най-малката опасност някой от циркаджиите, обикалящи света, ще си подаде носа извън бункерите? Известно е, че няма непреодолими мерки за сигурност. Който трябва да бъде отстранен ще бъде! Когато му дойде времето и ако е необходимо.
Защо тогава е цялата суматоха?
Моето обяснение е, че американските пи ари и имиджмейкъри са от поколението запленено от “Междузвездни войни”. Не ви ли напомня снизхождането на някой представител на Метрополията или на Президента на САЩ пристигането на Дарт Вейдър или на Самия Император? Напомня. Как посрещат лидерите на някоя звездна система? Като измекяри! Нима парализираха центъра на Вашингтон, когато там пристигна Станишев? Не, разбира се. На кой му пука? Или поне така се внушава... Не ви ли напомня начина по който си развяват байрака американските посланици у нас след 1989 г. на повярвали си губернатори, на носители на истината, правдата, свободата и демокрацията от последна инстанция?! Защо Поптодорова не се цепи така в САЩ?! Глупав въпрос, разбира се...
Скоро гледах един филм за хитлеристката пропаганда. За методите, чрез които са управлявани масите. Има сериозни основания да се смята, че много от прийомите, използвани от пропагандната машина са “научени” и донесени от тибетските експедиции изпратени да търсят на Шамбала...
Интересното е, че с ръста на полицейщината и стагнацията на американската икономика такива средства се използват все по-интензивно. Очевидно, след победата над Третия райх не само тайните на ракетостроенето и техните носители са отмъкнати зад океана...
В крайна сметка няма значение какви са причините и използваните технологии. Всеки има право да защитава интересите си. Особено американците, чиито интереси обгръщат планетата и, поне засега, границите им съвпадат с тези на Слънчевата система. Засега...
Лошото е, че всичко това ми напомня за българската история. ... Турчин минава през населеното място. Никой няма право да го погледне в очите. Главите са наведени, гъзовете – гледат небето. Никой няма право да язди кон. Не може да се строят черкви в цялата им хубост и достолепие – трябва да са под земята и т.н.
Паралелите си направете сами и... утре не се мотайте из Софето. Хващайте гората. Тренирайте. Скоро това ни чака...
Същност и особености на международните в...
Колебливият тип мъже /из книгата "Д...
Формиране на обществените отношения - Ма...
Колебливият тип мъже /из книгата "Д...
Формиране на обществените отношения - Ма...
И нека силата да бъде с теб, когато черна Кондолиса ти мине път ! :)
цитирайБлагодаря, че ме подсещаш!
Ей сега сядам да пия една ракия :)))
цитирайЕй сега сядам да пия една ракия :)))
когато Клинтън беше на посещение в Германия, завариха капаците на канализационните шахти в Кьолн...
Блокиране на движрнието нямаше но имаше засилен полицейски контрол!
цитирайБлокиране на движрнието нямаше но имаше засилен полицейски контрол!
Очевидно ни подценяват. А защо ли...
цитирайнашите се презастраховат!
Утре ще е ад в София!
цитирайУтре ще е ад в София!
Мисля, че им го налагат. Виждаш, че така е навсякъде по света.
Суета на суетите! Всичко е суета...
цитирайСуета на суетите! Всичко е суета...
Охранителните мерки са по-скоро показни. Не толкова ефективни колкото ефектни. Преиграва се, а целта е да се покаже чувство за величие.
И има защо цяла столица да псува...
цитирайИ има защо цяла столица да псува...
Величие... да, на защо за сметка на данъкоплатците на ощастливената с височайша визита страна?!
Може би скоро - с напредъка на технологиите те ще си стоят на сигурно някъде далеч, а за да ги видим в цялата им красота (Окуджава пееше нещо за това) ще ни задължават да включим домашния комуникационен център точно в 20:00 за да лицезрем Еди Кой Си!
Който не се включи...
цитирайМоже би скоро - с напредъка на технологиите те ще си стоят на сигурно някъде далеч, а за да ги видим в цялата им красота (Окуджава пееше нещо за това) ще ни задължават да включим домашния комуникационен център точно в 20:00 за да лицезрем Еди Кой Си!
Който не се включи...
Какъв е проблемът, само не разбрах. Виждам, че ти се въртят някакви отнесени асоциации с Вейдър и прочие, но предполагам, че това сигурно е от горещината. Не разбрах какъв е проблемът с утрешното няколкочасово посещение на Райс. Искаш да не идва ли? Или искаш да няма зони на сигурност по време на идването й? Не разбирам какъв е проблемът.
цитирайЕстествено, от горещината ще да е!
Добре дошла на г-жа Райс!
Просто не искам да ми се натрапва чието и да е присъствие и който и да е да пречи на плановете за деня, които имам.
Простичък, но важен за мен, проблем.
цитирайДобре дошла на г-жа Райс!
Просто не искам да ми се натрапва чието и да е присъствие и който и да е да пречи на плановете за деня, които имам.
Простичък, но важен за мен, проблем.
11.
анонимен -
Подозирам, че пак ще ги приветсваме ...
08.07.2008 22:25
08.07.2008 22:25
Подозирам, че пак ще ги приветсваме надупени, докато г-жа Конди ни "начуква канчето". Че от благодарност и медали ще се кичат..Ще ме прощавате, ако ви идва малко брутално, но го мисля. Повръща ми се от такова лицемерие..
цитирайЯсно! Останал си с впечатлението, че Кондолиза Райс е решила да намине за няколко часа само за да попречи на плановете ти за деня. Както и заради надупения анонимен 11. Ей, капка милост нямат тия американци.
цитирай
13.
анонимен -
Няма случайни неща, знаеш. . Eve...
08.07.2008 23:15
08.07.2008 23:15
Няма случайни неща, знаеш..Everything for a reason:)) Тъй че скоро ще лъсне и причината за посещението и..Нямат я, пак ще трябва да измислям нова пътна карта до работа..мъка, мъка:)
цитирайhttp://img12.nnm.ru/imagez/gallery/e/9/d/0/5/e9d0524e8be0daf6813fc461443ac92d_full.jpg
цитирайпо-добре щеше да е, да си беше поиграл с пишката си. Ако я нямаш, добре ще направиш да си я потърсиш от другиго. Ако си жена, явно те тресе клиторно мъждене. А за туй пак ще трябва нечия пишка. Че облекчете се преди да седнете пред клавиатурата, а не да се празните върху нея.
цитирайЕ, чак такова самочувствие нямам! Казал съм го в постинга - да дойде като човек, да си свърши работата и да си иде.
цитирайНищо женско не ме плаши поради пълна липса на фантазия :)))
цитирайЕх, а аз се чудя защо клавиатурата ми е все добре олизана! А то ти си бил! Да ти е сладко и бегай да си играйкаш с каквото имаш.
цитирайНе мога да разбера спрямо нея самата каква е претенцията. Виждам, сравняваш, или поне се опитваш да го направиш, ситуацията с посещението на Станишев и как не бил затворен половин Вашингтон. Според мен не разбираш кое му е нелепото на това сравнение.
цитирайСпрямо нея нямам никакви претенции и не бих могъл да имам. Към целите на посещението й - също. Не ми е такъв социалния статус, нивото на информираност и т.н. за да се упражнявам на тези теми, както и да мога да оценя дали е добре или зле за България. Има си хора за тази работа.
Коментирам единствено това, което виждам и чувам. Виждам и чувам, че навсякъде по света представителите на администрацията на САЩ се посрещат и изпращат по този начин - с излишна помпозност и зле прикрити внушения.
Не сравнявам Станишев с Райс. Опазил ме Бог! Просто замени "Станишев" с "българския премиер" - независимо кой е той, и готово.
Република България е точно толкова суверенна и т.н. държава, колкото е САЩ. Няма основателна причина нашите представители да бъдат подценявани по какъвто и да е начин. Опита от отношенията ни със СССР би трябвало да ни е научил на нещичко.
Не мисля, че сме по-добри или по-лоши, че сме по-висши или по-низсши от американците, от руснаците или от която и да е друга нация. Пък и международното право не прави подобни разлики...
цитирайКоментирам единствено това, което виждам и чувам. Виждам и чувам, че навсякъде по света представителите на администрацията на САЩ се посрещат и изпращат по този начин - с излишна помпозност и зле прикрити внушения.
Не сравнявам Станишев с Райс. Опазил ме Бог! Просто замени "Станишев" с "българския премиер" - независимо кой е той, и готово.
Република България е точно толкова суверенна и т.н. държава, колкото е САЩ. Няма основателна причина нашите представители да бъдат подценявани по какъвто и да е начин. Опита от отношенията ни със СССР би трябвало да ни е научил на нещичко.
Не мисля, че сме по-добри или по-лоши, че сме по-висши или по-низсши от американците, от руснаците или от която и да е друга нация. Пък и международното право не прави подобни разлики...
Наричаш "помпозност" и "внушения" какво - засилените мерки за сигурност. Нищо друго. И бъркаш. Нищо помпозно няма в това да оградиш и отцепиш един периметър градска зона, в която придвижването да е ограничено. Чудиш се защо тук това е така - защото сме страна от Третия свят, в която може да се очаква практически всичко. От друга страна, със сигурност не е имало никаква необходимост да се блокира половин Вашингтон заради Станишев. Там има ред и контрол, а и със сигурност няма тълпи от лумпени по улиците, крещящи антибългарски лозунги и палещи чучела на премиера и президента, с каквито са пълни страните от Третия свят.
Точно толкова била суверенна България, ама не е така. Изобщо не е вярно това. Не помниш ли, като кихнат в Москва, в София се разболяват.
Не мислиш, че сме по- едикаквиси от американците, но фактите и резултатите те опровергават, нали? Числата, цифрите и крайните резултати просто те опровергават, в полза на нали знаеш кой? Като станем нормална държава, ако имаме изобщо това щастие някога, тогава може и да дойде американец в София, без преди това да се налага да се блокира половината град от съображения за сигурността му.
цитирайТочно толкова била суверенна България, ама не е така. Изобщо не е вярно това. Не помниш ли, като кихнат в Москва, в София се разболяват.
Не мислиш, че сме по- едикаквиси от американците, но фактите и резултатите те опровергават, нали? Числата, цифрите и крайните резултати просто те опровергават, в полза на нали знаеш кой? Като станем нормална държава, ако имаме изобщо това щастие някога, тогава може и да дойде американец в София, без преди това да се налага да се блокира половината град от съображения за сигурността му.
Виж коментара на krotalka. Кьолн не е град на страна от третия свят. Дори не е от бившия соц :)
За суверенитета ни по време на братската дружба със СССР въобще не споря. Прав си. За това пиша, че би трябвало нещо да сме научили от онова време. Сега по същия начин се отнасяме към САЩ, както тогава към СССР. Ако не се уважаваш сам и другите няма да те уважават.
По въпроса какви факти и кои резултати ме опровергават може да се спори дълго. Продължавам да мисля, че американеца е човек като мен и теб, но с друга история и друго настояще - по-добро или по-лошо от нашето - въпрос на лична преценка :)
цитирайЗа суверенитета ни по време на братската дружба със СССР въобще не споря. Прав си. За това пиша, че би трябвало нещо да сме научили от онова време. Сега по същия начин се отнасяме към САЩ, както тогава към СССР. Ако не се уважаваш сам и другите няма да те уважават.
По въпроса какви факти и кои резултати ме опровергават може да се спори дълго. Продължавам да мисля, че американеца е човек като мен и теб, но с друга история и друго настояще - по-добро или по-лошо от нашето - въпрос на лична преценка :)
О, знам прекрасно каква ще ти е репликата за квалификацията ми "Третия свят". Нямам нужда да гледам коментарите на krotalka, правИ си сам изводите за Кьолн, както и за всичките антиамерикански изпълнения из Европа.
Не, не се отнасяме по същият начин към САЩ днес, както към СССР вчера. Американците не изискват такова отношение към себе си, и ако изобщо си виждал руснаци и американци през живота си, би трябвало сам да си видял огромната разлика.
Американецът не е човек като мен и теб, независимо от това, което си мислиш ти. Сърбите, може би румънците и македонците - да, но не и американците.
цитирайНе, не се отнасяме по същият начин към САЩ днес, както към СССР вчера. Американците не изискват такова отношение към себе си, и ако изобщо си виждал руснаци и американци през живота си, би трябвало сам да си видял огромната разлика.
Американецът не е човек като мен и теб, независимо от това, което си мислиш ти. Сърбите, може би румънците и македонците - да, но не и американците.
Ами незнам защо са антиамерикански настроени западноевропейците. Би трябвало да си спомнят плана "Маршал", поне - особено германците от бившата ФРГ :)
Ние се отнасяме към американците, както към СССР, а не те както руснаците към нас.
За последното си запазвам собствено мнение.
цитирайНие се отнасяме към американците, както към СССР, а не те както руснаците към нас.
За последното си запазвам собствено мнение.
Ти упорито продължаваш да настояваш на това клише, единственият смисъл от което е да изфантазира нещо общо между СССР и САЩ в представата ти. Няма такова общо. И освен това, като казваш "ние се отнасяме", кои "ние" имаш предвид - редовните антиамерикански протести, организирани преди от БСП, а днес от АТАКА, собственото си негативно отношение към американците/руснаците или пък моето изцяло позитивно отношение към САЩ? Кои сте тези "ние", които визираш? Себе си ли, или и мен?
Европа не ми се коментира. Просто ти показах удобно пропуснатите прилики между протестите на животните от Ивицата Газа, например, и германския град Кьолн.
цитирайЕвропа не ми се коментира. Просто ти показах удобно пропуснатите прилики между протестите на животните от Ивицата Газа, например, и германския град Кьолн.
О, не! Нямам пред вид мен и теб, въпреки очевидната разлика в мненията ни по някои въпроси, което си е нормално :) Това, че някои групи от хора се подават на определени внушения, също е нормално. Ако хората мислеха с главите си, а не повтаряха заклинанията на първия харесал им поплювко, живота щеше да е по-различен.
Имам пред вид отношението на политическата класа, а причината - ами хората и семействата, които тогава имаха влияние и власт имат и сега. Е, наистина мъжете не се целуват вече уста в уста, но...
цитирайИмам пред вид отношението на политическата класа, а причината - ами хората и семействата, които тогава имаха влияние и власт имат и сега. Е, наистина мъжете не се целуват вече уста в уста, но...
Ахам, разбирам - имаш предвид синовете и дъщерите на едновремешното Политбюро. А защо тогава казваш "ние", и "се отнасяме към"? Кажи "те", за да мога еднозначно да те разбера. Тези хора не са "ние". Ние сме си ние, а тези хора са нещо съвсем различно от нас. Това, че ни представляват, може би се дължи в немалка степен и на отказалите се да гласуват, не мислиш ли?
цитирайТо да беше само на Политбюро - с китка да ги закичиш... За индентификацията си прав. Дори и Аз греша, понякога... :)))
За гласуването - да, и то в голяма степен това е една от причините да не гласувам. Аз съм човек с доста добра памет. Но ти май имаш пред вид, че негласувалите сме допринесли значително да дойдат на власт. Възможно е, но не е значително :). Но нима "старите муцуни" са само в БСП, НДСВ и ДПС?!
цитирайЗа гласуването - да, и то в голяма степен това е една от причините да не гласувам. Аз съм човек с доста добра памет. Но ти май имаш пред вид, че негласувалите сме допринесли значително да дойдат на власт. Възможно е, но не е значително :). Но нима "старите муцуни" са само в БСП, НДСВ и ДПС?!
Тук се въртят едни пари, нищо повече. Мъни мъни мъни.. та та та та.....
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 4041
Архив
Блогрол