Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
30.04.2008 20:32 - Боже, Боже! Като възкръсна, що не сведе поглед надолу?!
Автор: slavuncho Категория: Лични дневници   
Прочетен: 718 Коментари: 2 Гласове:
0



Гледам (основно слушам - "кво да гледаш толкова) си аз новините по bTV. 
Информирам се. Частично.
Междувременно се мотам по нета и чешам песа зад ушите. Общо взето - понатоварил съм входно-изходните устройства и манипулаторите. Дочувам нещо за нов вид измамници при засичането на топломерите и се заслушвам. Не ме интересува чак толкова - преди 7- 8 години избягах от София, вече не съм хомо несапиенс, живеещ в комунално-казармени условия. Е, имаше години, когато мислех, че няма да изкарам повече от седмица извън София, а пък тя без мен още по-малко :), но за това друг път... Дъщерите ми все още живеят с топломери, та за това се ослушвам. Имам си и зетове, но кой ли е по-важен?!
Някаква женица, на около моите години - не знам коя си от не знам къде си (просто не чух) се радваше - и то как! - че успяла да изкара зимата с 50 (петдесет) лева за парно. Направила си изводи от миналата година, икономисвала и ето - цяла зима с ПЕТДЕСЕТ лева. Радост, сълзи... Тази дето държи микрофона я пита с перфидна усмивка "...и сигурно ви беше топло?". "А-а, неее!" - казва икономисваторката - "Пусках парното за час-два на ден и така."

Не ми се коментира, не ми се анализира, не ми се мисли! Нищо не ми се прави!

Преклонена глава сабя не сече...



Тагове:   Надолу,


Гласувай:
0



1. krotalka - Дребни човешки радости. Кой както я ...
30.04.2008 21:40
Дребни човешки радости. Кой както я нареди!
цитирай
2. slavuncho - @krotalka
01.05.2008 09:05
Да де, ама скоро chara писа за Българската мечта! Та тъй де...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: slavuncho
Категория: Лични дневници
Прочетен: 200348
Постинги: 73
Коментари: 735
Гласове: 4041
Архив